söndag 16 maj 2010

Plötsligt händer det !

När jag sätter mig för att leta efter ny musik på olika sätt så brukar jag drömma om att hitta den perfekta låten.
Ibland dyker dom faktiskt upp, helt suveräna och underbart perfekta "Our steady boy" av YuiKaori.
Catchy, upbeat pop som kommer att hålla länge.
Den är "ending" i animén "Kiss X Sis", som jag varmt rekommenderar...;-)
PVn, ett riktigt bombnedslag, 10 av 10 moé hjärtan:

Givetvis stödjer du artisten genom att köpa CD från:
http://www.amazon.co.jp/Our-Steady-Boy-DVD付-ゆいかおり/dp/B00391086I/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=music&qid=1273999886&sr=8-1
Bör väl finnas på Japanska iTunes också men Apple har argt och kinkigt sagt att "man inte får"
handla därifrån om man inte bor i Japan.
Jag vill inte uppmana till olagligheter men jag har hör att man kan köpa iTunes presentkort och fejka
till sig ett konto, inte för att jag har gjort det alltså ;-)
PS: Apple, Sosumi !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar