fredag 5 november 2010

Höstmörker & iTunes

Nu är det den långa mörka tiden på året, jobbigt och tråkigt, det är i alla fall fredag.
För att avdeppa Er så tänker jag på sommarhalvårets riktiga höjdare.
Moumoon Sunshine girl som är sådär riktig skön pop.
Finns för övrigt på Japanska iTunes som du inte får handla ifrån. Du får alltså inte klicka på
bannern som leder till jlist här bredvid och där leta upp deras iTuneskort för JPN så jag antar
att du inte gör det. Apple iTunes blir jättekinkiga då har dom sagt.
Här är i alla fall Sunshine girl live ( och en till låt ):

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag heter Maja Jerosimic och arbetar som reporter på Sveriges radio Halland och söker nu efter ungdomar (i Halland eftersom jag jobbar lokalt)som är väldigt intresserade av japansk populärkultur. Både vad gäller musik, mode och allt annat. Jag har sökt efter folk via olika bloggar men hittills utan att lyckas, jag tycker det skulle vara intressant annars att göra ett reportage om det här intresset som jag tror är populärare bland unga än vad gemene man känner till. Hör gärna av er till mig om ni känner någon i Halland eller om ni vet vilka forum jag borde vända mig till för att göra en efterlysning. Jag finns på mailadress maja.jerosimic@sr.se
    Tveka inte att höra av er!

    SvaraRadera