fredag 3 december 2010

Hologram

Måste erkänna att Miku-chan som hologram faktiskt är riktigt snyggt.
Egentligen var jag i början lite tveksam till det hela men ändrade mig snabbt efter att ha sett hur det ser ut.
Frågan nu är när hon/det kommer och hologrammar live någonstans i närheten av mig.
Jo, jag kommer att vara snubben längst fram med lightstick som ser ut som en purjolök för lite kär har jag blivit :-)

Du vill säkert se mer Miku-chan och här: http://www.youtube.com/watch?v=-7EAQJStWso
finns ett långt medley. En praktisk grej med "Holo-Miku" är att hon kan byta outfits snabbare än vilken modebloggare som helst.
Vad är egentligen ett hologram ? Lite info: http://sv.wikipedia.org/wiki/Holografi

3 kommentarer:

  1. sv. tack! jag tycker inlägget blev lite långt och flummigt, det var saker jag ville göra klart ordentligt, så det kanske blev lite upprepning och så. Men bra att du gillade det! ^^

    SvaraRadera
  2. WOW...jag gillade videon...och förstod lite bättre när jag läst posten...;)

    Respond på kommentar

    Tack WotaSweden
    Nu gör du mig glad och faktist skitnervös !:)

    SvaraRadera