onsdag 2 februari 2011

Buono! är tillbaka & Cosplay

Jag är själv tillbaka faktiskt, tar inte med min favve laptop på resor och blogga från iPhone är inte min kopp te heller.
Till min stora glädje så har äntligen Buono! börjat rocka loss igen. De lär visst ha bytt label från Pony Canyon till Zetima. Spelar förhoppningsvis ingen roll för den här nya låten krossar det mesta.
Tjejerna verkar dock börja förbereda byte av yrke till bilmekaniker.
Kan funka, jag lämnar i alla fall bilen till deras verkstad, om dom nu kan fixa en sunkig VW Polo från 90-talet.
Miyabi får första pris i tävlingen om snyggast frisyr !



Hur har det gått med att kåsspleya den där "Panty, stocking with garterbelt" animén ?
Jag har inte sett den eftersom jag inte tror att jag kommer gilla dess animering helt enkelt. Skall kanske ge den en chans dock.
En del layers har dock lyckats göra bra outfits, inte illa, verkligen inte illa alls.....

2 kommentarer:

  1. Du tack för synpunkt och kommentar i och om Forumet Runda Bordet...Nu har jag fixat lite med loggan och om du vill kan du kika och kanske du vill ha den här på din sida

    tack tack

    SvaraRadera