tisdag 25 oktober 2011

Remix, resa & S/mileage

Då sticker jag ut och rör på mig lite söderut ett par veckor. Har givetvis fyllt mina iPods & sånt med en massa musik.

Bland annat DJChuen som remixar H!P, stort så kallat shout out mot Hong Kong !

DjChuen finns på Soundcloud: DJChuenremix om du vill ladda ner, speciellt "Hands-up" mixarna är bra.

När Du ända gräver runt på ljudmoln bör iTween läggas till bland Dina prenumerationer ;-)

Ok, spana S/mileage "Tachia girl" hands-up.

En tråkig nyhet som jag snappade upp igår ( eller i natt, hur man nu ser på det ) är att Yuuka Maeda tydligen skall hoppa av. Det betyder att bara två av S/mileage original medlemmar är kvar. Förklaring som ges är att hon skall satsa på skolan vilket iofs låter vettigt men man vet inte om det kan vara något annat tjafs i bakgrunden. Exempelvis det vanliga dravlet att idol tjejerna inte får ha pojkvänner.

I alla fall är hon duktig och allt helt enkelt, lite tråkigt alltså.

Maedayuuka

1 kommentar:

  1. Svar: Tycker jag också den verkar, då jag bara läst typ.. 2 kapitel eller så! Haha, och tack för kommentaren, piggade upp som fan faktiskt! :D

    SvaraRadera